ناخودآگاه

اشعار محمد رفیعی

ناخودآگاه

اشعار محمد رفیعی

سلام. اینم از وبلاگ جدید. وبلاگ قدیممو که نمی دونم کدوم پدر آمرزیده ای و با چه قصدی هک کرد چون نه چیزی غیر از شعر توش می ذاشتم نه با کسی دشمنی دارم تا اونجایی که خودم خبر دارم


دوم اینکه کتاب جدیدم با نام "ناخودآگاه" انشاا... برای نمایشگاه کتاب آماده می شه و از غرفه انتشارات شانی می تونید تهیه کنید. این کتاب شامل 42 غزله




و سوم شعر:



تو نیستی، غزلم این میان چه فایده دارد؟

نشستن­ اش به دل دیگران چه فایده دارد؟

 

چگونه از تو بگویم به دیگری که بفهمد؟

برای اهل کلیسا اذان چه فایده دارد؟

 

نوشته ­ای که به کامم شود جهان و نگفتی

از این به بعد برایم جهان چه فایده دارد؟

 

جز این که آینه­ ی دق شود برای پرنده

بدون بال و پرش آسمان چه فایده دارد؟

 

به فرض اینکه بیایی دمی دوباره سراغم

نسیم و قایق بی بادبان... چه فایده دارد؟

 

درختی­ ام که به حیرت دهان گشوده بگوید

تبر برای تو ای باغبان چه فایده دارد


محمد رفیعی

نظرات 8 + ارسال نظر
نه آنم چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 15:57 http://naanam.blogfa.com/

سلام و عرض تبریک
طرح روی جلد کتابتون رو بسیار دوست داشتم.
بیت دوم رو هم.

سیده تکتم حسینی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:56

سلام...

متاسفامه نتونستم از نمایشگاه تهیه کنم کتابتونو..
مطمئنن کتاب موفقی خواهد بود..
از خوندن شعر خوبتون لذت بردم...

خانمحمدی سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 11:51

کاشکی وبلاگ رو در یک درگاه دیگه می ساختید
بلاگفا با بلاگ اسکای در گیری داره فکر کنم چون هیچ کدوم از دوستانم رو که در اینجا هستند رو نتونستم لینک کنم

سلام. راستش دیگه رغبتی به بلاگفا نداشتم. ایشالا که خیره

خانمحمدی سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 11:46

سلام
بسیار زیبا بود
درختی­ ام که به حیرت دهان گشوده بگوید

تبر برای تو ای باغبان چه فایده دارد


مثل همیشه روان شیرین و جذاب
خیلی کیف کردم
یا علی

سینه سبز شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 00:19

به نام آفریدگار
یک شاخه گل !
منزل نو مبارک باشه عزیز

اعظم سعادتمند جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 19:09

سلام و تبریک مجدد
غزل هم زیبا مثل همیشه

حسینی جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 06:53 http://honelooloo.blogfa.com

سلام. بالاخره پیداش کردم! از این یکی خوب مراقبت کنید خوندن گهگاه غزلاتون جزء برنامه هامه.
از وب قبلی بک آپ ندارید؟آرشیو لینک خوبی داشت.
روزگارتون غزل

نغمه دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 20:13

مثل همیشه قشنگ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.